Výber miesta pre
skleník
Príslušenstvo
|
Čo sa deje po objednaní skleníkaOd okamihu prijatia objednávky začíname pracovať na tom, aby dodávka skleníka prebehla v poriadku a k vašej úplnej spokojnosti. Najprv vám pošleme písomné potvrdenie objednávky a predfaktúru (ak ste do objednávky uviedli svoju e-mailovú adresu, dostanete potvrdenie tiež elektronickou poštou). Kto si neobjednal sadu kotviacich pilot, nájde v obálke okrem potvrdenia priložené aj Pokyny na prípravu základov pod skleníkom, podľa ktorých si môže vybudovať podmurovku ešte pred dodaním skleníku (súčasťou Pokynov sú presné rozmery skleníka a doporučené rozmery podmurovky). Ako je to s cenou a platením za skleníkV potvrdení sú podrobne rozpísané vaše požiadavky na skleník a na príslušenstvo, vrátane jednotlivých cien. Priložená je predfaktúra. Je tu uvedená aj celková cena za skleník - ak nedôjde k zmene objednávky, zaplatíte za skleník maximálne túto cenu (inak povedané, táto záruka ceny znamená, že aj keby došlo pred dodaním skleníka k zvýšeniu cien, vás sa zdraženie týkať nebude a za skleník zaplatíte presne cenu, uvedenú v potvrdení). Cena sa platí dopredu prevodom z účtu na účet. Po uhradení predfaktúry sa začne s výrobou objednaného skleníku Ako je to s termínom dodania skleníkaDo objednávky uvádzate termín, v ktorom si prajete dodať skleník. Bohužiaľ ale nie je vždy možné tento váš požadovaný termín dodržať. Termín je závislý od výrobných termínov ale tiež od počasia. Keďže ale montáž nie je možné vykonávať za dažďa alebo mrazu, je niekedy nutné počkať na lepšie počasie. Súčasne s rozvozom vykonávajú naši pracovníci aj objednanej montáže skleníkov. V potvrdení si preto vyhradzujeme právo určiť termín dodania podľa našich potrieb (samozrejme každá zmena termínu sa deje po dohode s vami a s prihliadnutím k vášmu požadovanému termínu dodania). Môže sa tak stať, že vám skleník privezieme o niečo skôr alebo neskôr, ako požadujete. Konkrétny dátum a tiež podmienky dodania s vami s predstihom dohodneme. Ak budete mať otázky, týkajúce sa termínu dodania skleníka, volajte prosím na číslo 0903 318 16. Ako prebieha samotné dodanie skleníka Najskôr
vám zavoláme a dohodneme sa na konkrétnom dátume a čase dodania. Poznámka k objednávke montážeNež k vám prídeme so skleníkom, je nutné, aby ste mali pripravené miesto, na ktorom sa bude skleník montovať. Ak nemáte objednanú sadu kotviacich pilot, nájdete v obálke priloženej Pokyny na prípravu základov pod skleníkom, podľa ktorých si postavíte základy (podmurovku), na ktorých bude skleník stáť. Ak máte objednané kotviace pilóty, stačí, keď len vyrovnáte terén do roviny a odstránite z neho všetko, čo by mohlo pri montáži prekážať (ešte pre istotu upozorňujeme, že vo svahovitom teréne nie je možné skleník na pilotoch postaviť, a že terén musí byť spôsobilý pre zavŕtanie pilot motorovým vrtákom, tj aby pôda nebola kamenistá alebo aby neobsahovala napríklad navážku zo stavby). Pri dodaní skleníka naši pracovníci väčšinou vykonajú aj jeho montáž. Môže sa ale stať (napr. z dôvodu zlého počasia alebo nepredvídaných zdržanie), že u vás skleník iba vyložíme a až neskôr ho prídeme zmontovať. V takom prípade sa s vami dohodneme na vhodnom náhradnom termíne montáže (s ohľadom na vývoj počasia). Ako náhle bude skleník kompletne zmontovaný, naši pracovníci s vami vykonajú odovzdanie skleníku, kedy spoločne skontrolujete, že je všetko v poriadku a bez nedostatkov. Ako je to s uskladnením dodaného skleníka
Kto nemá objednanú montáž skleníka, mal by si pred dodaním skleníku
pripraviť vhodné miesto na jeho uskladnenie.
Sklo nemožno skladovať naplocho - vždy sa musí nastojato oprieť o nejakú
pevnú oporu (výhodnejšie je opierať sklenené tabule na výšku, tj kratšou
hranou naspodok, nevadí ale ani ich opretie na dlhšiu stranu).
K vypodloženiu skiel si vopred pripravte štyri rovnako vysoké drevené latky
alebo doštičky dlhé asi 30-40 cm. |
|
||